Sinds april dit jaar vragen wij een aanbetaling van € 25,- per gast indien u wenst te reserveren voor het diner in de Auberge. Nog niet lang geleden dachten wij dat zoiets ondenkbaar zou zijn in de herberg van Jan en Marije. Het past namelijk niet direct in het plaatje wat hierboven omschreven  wordt. Woorden als "ontspannen, comfort en thuiskomen " associëren  wij niet direct met een aanbetaling. Helaas is het aantal gasten die geen gebruik maken van hun reservering het laatste jaar enorm gestegen. Wij hebben vaak gasten teleurgesteld aangezien onze zaak vol zat. Extra vervelend helaas want regelmatig gebeurde het dat er een reservering stond waar geen gebruik van gemaakt werd. Om deze teleurstellingen in de toekomst te voorkomen en om zo veel mogelijk gasten blij te maken met een plekje in de Auberge vragen wij u beleefd om een aanbetaling. Heel transparant en flexibel denken wij. Het bedrag wordt direct bij uw bezoek van de restaurantrekening afgetrokken en mocht er iets tussenkomen en u kunt onverhoopt geen gebruik maken van de reservering; laat u het ons weten, we regelen iets. Wij hopen op uw begrip en zien u heel graag in onze herberg. 

Met gastvrije groet, Jan Grijspeere & Marije Bremer

Since April of this year we ask a deposit of € 25, - per guest if you wish to reserve for dinner at the Auberge. Not so long ago we thought that such a thing would be unthinkable in the Inn of Jan and Marije.
It does not fit directly into the picture described above. We do not immediately associate words such as "relaxation, comfort and coming home" with a down payment. Unfortunately, the number of guests who do not use their reservation has increased enormously during the past years.
We often have disappointed guests as our restaurant was fully booked. Extra annoying unfortunately because regularly it happened that there was a reservation that was not used. In order to avoid these disappointments in the future and to make as many guests as possible happy with a place in the Auberge, we politely ask you for a down payment.
We think very transparent and flexible. The amount will be deducted from the restaurant account immediately upon your visit and if something intervenes and you can not make use of the reservation; let us know and we will arrange something.
We hope for your understanding and would love to see you in our Auberge.

Best regards,
 Jan Grijspeere & Marije Bremer